Witaj, jeżeli masz konto lub zarejstruj się
Zobacz koszyk
Ilość prod.: 0 szt.
Wartość: 0,00 zł
  1. Przechowalnia (0)
  2. Kontakt
  3. Pomoc
  1. Siorba.pl
  2. O Yerba Mate
  3. Klub Siorbera
  4. Twoje konto
  5. O nas
  6. Kontakt
  7. Pomoc
Kurier UPS

Regulamin

§ 1. Informacje ogólne

Sklep Internetowy Siorba.pl jest prowadzony przez firmę UNIWO Kamil Nosal, z siedzibą w przy ul. os. 700-lecia 6/25, 44-240 Żory. Firma jest zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej pod numerem: 15004/2008, NIP: 651-166-51-75, REGON: 241014248.

§ 2. Warunki realizacji zamówienia

1. Zamówienia można składać przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, 7 (siedem) dni w tygodniu przez cały rok za pośrednictwem strony internetowej http://www.siorba.pl. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na podany e-mail potwierdzenie złożenia zamówienia.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą rozpatrywane.
3. Siorba.pl zastrzega sobie prawo weryfikacji zamówienia oraz jego anulowania w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do rzetelności/wiarygodności złożonego zamówienia.
4. Jeśli zamówiony towar znajduje się w magazynie, realizacja zamówienia odbywa się zgodnie z terminem podanym przy każdym produkcie.
5. Jeśli towar nie jest dostępny w magazynie, wówczas Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
6. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT. Aby otrzymać fakturę wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zamówienia i wypełnić dodatkowe dane.
7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem sklep@siorba.pl.
8. Klient nie może anulować zamówienia, które zostało już wysłane.
9. Siorba.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.
10. Poprzez złożenie zamówienia Klient oświadcza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i ją akceptuje.
11. Poprzez złożenie zamówienia, Klient oświadcza, iż wyraża zgodę, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 Nr 101, poz.926 z późn. zm.) na wykorzystanie i przetwarzanie jego danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: sklep@siorba.pl. Firma UNIWO, Kamil Nosal zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”.

§ 3. Ceny towarów

1. Wszystkie ceny towarów znajdujących się w sklepie Siorba.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Cena podana przy dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
3. Siorba.pl zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany te nie dotyczą zamówień na dostępne produkty, które przyjęto do realizacji.
4. Siorba.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się w ofercie sklepu.

§ 4. Czas realizacji zamówienia

1. Przy każdym produkcie podany jest przewidywany czas realizacji zamówienia. Jest to czas, upływający od złożenia zamówienia do jego wysłania z magazynu Siorba.pl. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów różniących się od siebie pod względem czasu jaki jest nam potrzebny, by przygotować je do wysyłki, to czas realizacji zamówienia jest
najdłuższym z czasów określających dostępność produktów.
2. Zamówienia realizowane są wyłącznie w dni robocze.
3. Zamówione towary dostarczane będą do Klienta poprzez przedstawiciela Poczty Polskiej – czas dostawy wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze od daty nadania przesyłki.
4. Koszty przesyłki pokrywa w całości Klient według obowiązującego cennika zamieszczonego na stronie internetowej sklepu. W przypadku zamówienia o wartości powyżej 200 zł w pełni pokrywamy koszty przesyłki (dotyczy tylko przesyłek krajowych). Aby zapoznać się z cennikiem klikając w ten link.
5. Zamówiony towar dostarczony będzie na adres wskazany w formularzu zamówienia.
6. Siorba.pl nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy, z uwagi na okoliczności, które nie są od niego zależne.

§ 5. Sposoby płatności

1. Klient może wybrać następujące sposoby płatności za zamówione towary:
a) płatność przy odbiorze: należność pobiera listonosz,
b) płatność kartą kredytową,
c) przelewem bankowym na konto sklepu,
d) przelewem poprzez płatności elektroniczne za pośrednictwem platnosci.pl.
Więcej szczegółów o płatnościach w Siorba.pl można sprawdzić klikając w ten link.

§ 6. Zwrot towaru

1. Klient może w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym. Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie wraz z dowodem zakupu.
2. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym paragonem lub fakturą oraz wypełnionym formularzem zwrotu, który możesz pobrać tutaj.
3. Klient dokonuje zwrotu produktu na swój koszt. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Należność za zwrócone produkty zostanie wysłana najpóźniej w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki. Prosimy o zachowanie pocztowego dowodu nadania przesyłki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy.

§ 7. Reklamacje

1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze, wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu, niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.
W takim przypadku Klient powinien odesłać towar za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką pocztową ekonomiczną na adres sklepu: UNIWO Kamil Nosal, os. 700-lecia 6/25, 44-240 Żory
2. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym paragonem lub fakturą oraz informacją o wadzie produktu.
3. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Siorba.pl naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub, jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji.
4. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty zakupu, o ile w ciągu dwóch miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi Sklep Siorba.pl w formie pisemnej o stwierdzonej niezgodności.

§ 8. Postanowienia końcowe

1. Obecność towaru na stronach Siorba.pl nie oznacza dostępności towarowej i możliwości realizacji zamówienia.
2. Towary prezentowane na stronach Siorba.pl nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.
3. Siorba.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271 z późn. zm.)
5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 czerwca 2010.

[No JavaScript support]