Gwarancja zwrotów

W ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny. Gwarantujemy zwrot pieniędzy!

Każdy zakupiony u nas produkt możesz zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Robiąc zakupy w Siorba.pl dostajesz dodatkowe 20 dni na podjęcie takiej decyzji.

Pamiętaj! Zwracany produkt zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy:

Jeśli podejmiesz decyzje o zwrocie zakupionego towaru, koniecznie dołącz do niego dokument sprzedaży, który otrzymałeś wraz z przesyłką oraz wypełniony poprawnie i podpisany formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj.

Uwaga: Jeżeli pobrany plik nie otwiera się, zainstaluj aktualną wersję bezpłatnego programu Adobe Reader.

Ważne: Koszty związane z odesłaniem zwracanych produktów ponosi Klient. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Zwracane produkty odeślij na adres:

Uniwo Kamil Nosal
os. 700-lecia 6/25
44-240 Żory

Zwrot pieniędzy

Należność za zwrócone produkty zostanie wysłana najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki. Prosimy o zachowanie pocztowego dowodu nadania przesyłki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy.

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze, wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu, niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. Zwracany towar należy odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką pocztową ekonomiczną na adres sklepu: Uniwo Kamil Nosal, os. 700-lecia 6/25, 44-240 Żory. Do przesyłki koniecznie dołącz otrzymany paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inny, dostępny w Sklepie towar do wyboru.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zwracamy natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Reklamacji z innych powodów (np. niezgodność produktu z oczekiwaniami w zakresie smaku, sposobu działania) nie przyjmujemy.

[No JavaScript support]