Płatność przy odbiorze (za pobraniem)
Za przesyłkę zapłacisz gotówką listonoszowi lub w urzędzie pocztowy w momencie odbioru przesyłki na terenie Polski. Ten sposób płatności jest dostępny tylko dla zamówień o wartości poniżej 500 zł. Paczkę wysyłamy zazwyczaj w tym samym dniu, w którym złożysz zamówienie. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem.
Płatność przy odbiorze osobistym
Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie firmy. Koszt odbioru takiego zamówienia wynosi 0 zł. Informację o gotowości do odbioru zamówienia będą wysłane na adres e-mail podany podczas składania zamówienia po jego wcześniejszym skompletowaniu i przygotowaniu do obioru. Z uwagi na to, iż nie prowadzimy bezpośredniej sprzedaży pod adresem firmy prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty do zapłaty. Przed odbiorem zamówienia prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia dogodnej godziny odbioru. Zamówienie na odbiór będzie czekało 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
Adres odbioru zamówień:
UNIWO Kamil Nosal
os. 700-lecia 6/25
44-240 Żory
Płatność przelewem bankowym
Jeśli wybierzesz ten sposób płatności za zamówienie możesz zapłacić po złożeniu zamówienia poprzez zwykły przelew w banku lub na poczcie. Wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu prześlemy Ci w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana dopiero wtedy, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem.
Płatność przelewem elektronicznym
Płatność przelewem elektronicznym umożliwia zapłatę za zamówienie w prosty i szybki sposób poprzez serwis PayU.pl. Po wybraniu tego sposobu płatności zostaniesz przekierowany na stronę transakcyjną Twojego banku umożliwiającego bezpieczne dokonanie płatności za zakupy w Siorba.pl przy, którym nie musisz wpisywać danych do przelewu oraz danych osobowych dane te zostaną uzupełnione automatycznie. Przesyłka zostanie wysłana dopiero wtedy, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem.
Poprzez PayU.pl możesz zapłacić w następujący sposób:
- Karta płatnicza – karty (VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych)
- mTransfer – mBank
- MultiTransfer – MultiBank
- Płacę z Inteligo
- BZWBK – Przelew24
- Płacę z iPKO
- Płać z Nordea
- Pekao24Przelew
- LUKAS e-przelew
- Millennium
- MeritumBank
- EuroBank
- Raiffeisen
- GetinBank
- BPH
- ING
- Citibank
- Polbank
- Kredyt Bank
- BGŻ
- Deutsche Bank
- Bank Pocztowy
- InvestBank
- Poczta Polska oraz inne uprawnione placówki
Płatność kartą kredytową
W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa autoryzacja karty odbywa się on-line przez firmę PayU S.A. poprzez serwis PayU.pl. Połączenie, to jest szyfrowane przez nowoczesny system zabezpieczeń SSL. Więcej o bezpieczeństwie dokonywanych transakcji dowiesz się z tej strony.
Po wybraniu płatności kartą i potwierdzeniu tego sposobu płatności kliknięciem w przycisk „Dokonaj płatności” zostaniesz przekierowany na zabezpieczoną nowoczesnym systemem zabezpieczeń SSL-em stronę autoryzacyjną PolCardu, gdzie zostaniesz poproszony o wpisanie danych Twojej karty. Dane podczas przesyłania są zaszyfrowane i chronione bezpiecznym protokołem SSL (Secure Sockets Layer), który zapewnia bezpieczeństwo przekazywanych danych. Są one wykorzystywane jednorazowo i nie są nigdzie przechowywane.
W przypadku odmowy autoryzacji karty, zamówienie zostanie automatycznie anulowane. W takiej sytuacji należy złożyć nowe zamówienie z najbardziej dogodnym sposobem płatności.
Nadpłaty
W przypadku, gdy jakiegoś zamówionego przez Ciebie towaru nie mogliśmy zdobyć, a zapłaciłeś już za niego przelewem, nadpłata zostanie przelana najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych na Twoje konto bankowe.
Faktury
Do każdego zamówienia dołączamy fakturę. Możesz sam zdecydować, na kogo ma być ona wystawiona. Umieścimy na niej dane w takiej formie, w jakiej wpisałeś je w formularzu.
Zobacz także: